Jumaat, 15 Jun 2012

Penampakkan Makhluk Halus Di Tesco Kulim

Tesco Kulim banyak sangat makhluk halus. Ya, Belalang tak tipu. Belalang sendiri dah berjaya melihat dan merakam gambar makhluk-makhluk halus yang berkeliaran dalam pasaraya Tesco Kulim tersebut.

Sebelum ini Belalang hanya mendengar kisah ini dari mulut sahabat-sahabat Belalang. Belalang sendiri masih belum pernah melihat dan menyaksikannya sendiri. Namun pada suatau hari yang indah beserta yang angin yang bertiup sepoi-sepoi bahasa, Belalang telah berjaya menyaksikan makhluk gerombolan makhluk halus tersebut.

Tak mahu melepaskan dengan apa yang Belalang lihat ini, dengan segeranya Belalang merakam objek-objek ini. Lagipun rakaman ini sebagai bukti yang Belalang bukan hanya bercakap kosong.

Tengok gambar-gambar di bawah ini-



 Perhatikan betul-betul pada lantai-lantai itu. Begitu banyak makhluk halus. Tak nampak?

Itu beberapa lagi makhluk-makhluk halus. Tak nampak juga? di bawah ini lagi jelas

-

-

-

-

-

Itulah dia makhluk-makhluk halus yang Belalang cakapkan

Mujur makhluk-makhluk halus ini hanya berkeliaran di tingkat bawah. Ditingkat atas pada bahagian food court boleh dikatakan tiada gerombolan ini berkeliaran.

Bukan tiada usaha dari Tesco Kulim untuk mengusir gerombolan ini, namun apakan daya Tesco Kulim sememang dibina berhampiran dengan kawasan ternakkan ayam. Sabar sajalah wahai Tesco Kulim :)

Terima kasih kerana membaca

7 ulasan:

  1. lahhhh... belalang ni.. wat terkejut mia je... ingatkan makhluk mana la tadi...

    BalasPadam
  2. tudia aihh banyaknya makhluk halus..huhuuu

    BalasPadam
  3. assalam belalang..ehem tak sesuai ladang ternakan ayam kat situ..elok dipindahkan dikawasan lain !!!.. :( tentu pelanggan tesco tu tak selesa kan..lalat tu dr ladang ternakan ayam tu kan?..hu2x..

    BalasPadam
  4. la..lalat rupanya.. ingtkan uncle seeker punya recording

    BalasPadam
  5. Saya x pernah masuk lagi Tesco Kulim nie... kat mn pun xtau dan x pernah cuba nak p hehehe. biasanya ke Giant jer

    BalasPadam
  6. adehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

    sekarang juga rasa nak terbang g kulim sekeh belalang sedas!

    tipah tertipu. punya la khusyuk tahapa maksima baca sambil dok renung gambar cari makhluk halus..

    pandai yaa bikin saspen. jadi wartaan mastika boleh ni.

    misteri2 ni kan belalang minat

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pautan Artikel Menarik