Nak Header?

Kata orang selain daripada nama blog yang unik, penuulisan yang baik, header blog yang menarik mampu membuat pembaca mengingati sesebuah blog itu. Bagi Belalang sendiri pula, Belalang memang mudah untuk mengingati sesuatu blog itu jika header dia menarik.

Mukadimah di atas itu sebenarnya Belalang nak tujukan kepada header blog Belalang ini. Cantik tak? hehe... mesti la cantik sebab bukan Belalang yang design! Kalau Belalang yang design sure buruk ya amat.

Header di atas tu, empunya yang design kepada Belalang tak lain dan bukan si budak pelangi tu la atau dalam nama 'omputihnya' Rainbow Cloudy.

Sebenarnya header di blog Suara Bawah Tanah tu pun hasil sentuhan kreatif budak rain (panggilan Belalang pada dia). Pendapat Belalang, budak rain ni memang kreatif. Kalau tak percaya, cuba anda baca setiap entry di blognya. Serius, memang best dan tak bosan.

Rain memang menerima tempahan untuk buat header. Jika anda berminat untuk mendapatkan khidmatnya, sila-sila la hubungi dia terus untuk rundingan harga. Tak gitu Rain? :)

sekali lagi Belalang ucapkan terima kasih kepada Rainbow Cloudy.

** Terima kasih juga pada Kak Pah yang susah-susah ja buat entry khas untuk Belalang di sini.

Ulasan

  1. wah rain yg buatkan header belalang ek?..he2x..mama selalu ke blog rain..dia bloglist mama..mama pun suka baca entry rain..untung punya kawan2 yg baik seperti diaorg..mama selalu baca entry kak pah..tapi segan nak komen..dia terkenal mcm belalang juga..hu2x..

    BalasPadam
  2. haha ada maknanya duk ngorat kat shoutbox!

    terharu sangat ni. ketar jari.
    bell plak pomo service rain.
    senyum simpul rain.

    mekasih banyak banyak. speechless.

    ::tak sabar nak tengok entry personal belalang yang lain.

    peace!

    BalasPadam
  3. tak pandai nak buat header cantik2...

    BalasPadam

Catat Ulasan