Klon Belalang Hijau Perisik?

Sebenarnya Belalang dah beberapa kali berjumpa dengan pengguna Facebook yang menggunakan nama 'Belalang Hijau'. Memang tak kisah langsung.

Tapi baru-baru ini apabila Belalang berjumpa dengan satu account facebook yang pemiliknya menggunakan nickname 'Belalang Hijau Perisik', sama seperti nama Belalang memang menimbulkan kehairanan.

Timeline 'klon Belalang Hijau Perisik'

Jujurnya Belalang rasakan tak ramai pengguna yang akan terfikirkan nama sebegitu memandangkan bunyi nama itu akan kedengaran agak pelik jika salah sebutan. Hehehe...

Tak pastilah pula samada pemilik account ini pernah jumpa account milik Belalang atau sememangnya dia sendiri memang mendapat ilham menggunakan nama tersebut.

Tak apalah, yang penting kawan-kawan Belalang tahu mana satu account Facebook Belalang yang betul. Kalau ada yang belum add Belalang ke friendlist, silalah add Belalang ye. Ini addressnya ==> facebook.com/belalanghijau.perisik

Terima kasih kerana membaca...

Ulasan

  1. assalam..ehem mama ada jumpa blog menggunakan nama serupa belalang..rasanya ada kat bloglist mama..hu2x.. dia perempuan..FB tak pernah jumpa..ehem ramai suka ngan belalang..ha2..nurul jgn jeles2 tau !!.. ;)

    BalasPadam
  2. mesti kecik2 minat citer kartun belalang tempur nie kan..?? :)

    BalasPadam
  3. Err yg kat instagram tu belalang ke bukan? Dah kompius dah ni

    BalasPadam
  4. Ada ya yang memakai nama blognya belalang
    wah unik sekali gan

    BalasPadam

Catat Ulasan