Isnin, 4 Jun 2012

Belajar update blog melalui telefon

Percubaan update blog menggunakan telefon. Jujur cakap belalang tak begitu suka update blog melalui telefon sebab tak puas. Tulisan melalui telefon juga terlalu terhad.

Namun rasanya lebih baik daripada membiarkan blog tidak berupdate begitu saja, betul tak?

Seperti yang anda sedia maklum, musim cuti sekolah disamakan juga dengan musim orang kahwin. Jadi rasanya tak payah la belalang cerita lebih-lebih betapa sibuknya belalang pada musim-musim begini.

Ada masa nanti akan belalang kembali update blog ini

9 ulasan:

  1. sibuk2 pon masyuk,oklah tu hehee bagus2 :D

    BalasPadam
  2. assalam..ehem canggih update blog melalui hp je.. :)
    Tahniah bertambah2 rezeki belalang & mrs.diwaktu cuti sekolah ni !!..

    BalasPadam
  3. tak pernah update guna henpon..kalau baca blog ada la..akak ni taip sms pun lambat tu yang tak suka update guna enpon

    BalasPadam
  4. duit duit!!

    rezeki anak tu belalang, sibuk tu punca rezeki juga..

    sekarang ni dah suka sangat p kenduri kawen hehe. tak macam dulu-dulu.

    agaknya kenapa eh ?

    BalasPadam
  5. teringin juga nak update melalui telefon... huhuhu belum pernah lagi...

    BalasPadam
  6. teringin juga nak update melalui telefon... huhuhu belum pernah lagi...

    BalasPadam
  7. belum pernah lagi...sebab handphone pun... biasa je..

    BalasPadam
  8. heheheh handphone mia biasa2 je... memang takleh update dari handphone....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pautan Artikel Menarik