Jumaat, 27 Januari 2012

Pilih Kasih 3 | Vote For Miza Azura!

Rancangan Pilih Kasih 3 (PK3) telah pun bermula secara rasmi semalam apabila 16 finalis PK3 telah pun diperkenalkan. Tiba-tiba pula Belalang bercerita pasal PK3. Apa kaitan rancangan tu dengan Belalang?

Sebenarnya rancangan PK sebelum-sebelum ini memang tiada kena mengena dengan Belalang. Tapi untuk PK musim ini ada kaitan sedikit. Sebabnya salah seorang finalis 16 yang terpilih itu, salah seorang adalah sepupu Belalang Miza Azura.


Miza sebelum-sebelum ini memang aktif dalam bidang lakonan dan Model. Malah Miza pernah menjadi juara cover girl untuk majalah Cosmopolitan 2011.

kalau nak bercerita pasal Miza, rasanya kena buat entry bersambung-sambung sebab terlampau banyak. Namun yang pasti pertemuan pertama Belalang dan Mrs.Belalang adalah disebabkan Miza... Ops, itu pun kena buat entry lain. Hahaha...


Kepada Miza, buat yang terbaik dan semoga berjaya melangkah sejauh yang mungkin. Kepada kawan-kawan Belalang, sudi-sudilah untuk undi Miza Azura. Undi anda membantu Miza merealisasikan impiannya menjadi kenyataan :)

Anda juga dijemput baca info mengenai Miza di blog kakaknya Belinda Azmi atau di blog Mak Dara dan Elyssa.

Terima kasih kerana membaca...

9 ulasan:

  1. laaaaa Miza masuk PK ka.. wahhhhhhh cayalahhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  2. wah!! sepupu belalang? hope dia berjaya mencapai apa yang dia inginkan..

    BalasPadam
  3. kalau dah direzekikan tu pasti ada jodohnya....

    BalasPadam
  4. daku jugak yg masih lombap tergedek2 tak wat entry lg psl nih..hehehe.. hope miza mencapai apa yg dicitakan... kita disini semua memberi sokongan penuh..:)

    BalasPadam
  5. salam belalang..cantiknya Miza ni !!!..ehem belalang pun mcm `cik n` sepupu ngan artis..hikk2x..mama tak berkesempatan lagi menonton pilih kasih ni..hu2x..bz sgt skrg ni..GUD LUCK buat miza !!!..

    BalasPadam
  6. kenapa muka tak sama...
    larikkk...!!!

    BalasPadam
  7. Mmg tak penah menonton PK.Nanti akak tengok ek.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pautan Artikel Menarik